Het Victoria gevoel overbrengen

T 073 503 94 70

Een nieuwe website? Die moet passen bij de merkessentie. Deze eenvoudige maar zeer belangrijke voorwaarde koppelden wij terug aan Victoria op de vraag of wij konden helpen met bouwen van de nieuwe website. Voor Victoria was dit standpunt doorslaggevend voor de keuze voor GREEN communicatie. 

Victoria Mengvoeders is een mengvoerbedrijf waar niet het product centraal staat, maar de relaties. Kenmerkend zijn de lange klantrelaties en de oprechte interesse in de klant, zijn bedrijf, zijn medewerkers en zijn gezin.

Merkessentie: Solide relaties
In twee intensieve sparsessies hebben we samen het inzicht in de merkessentie van Victoria Mengvoeders vergroot: bij Victoria draait alles om het bouwen van solide relaties. Het gaat om de mensen, het onderling vertrouwen en de motivatie waarom de mensen doen wat ze doen en waar ze in geloven. Om dit in een nieuwe website tot uiting te laten komen stelde GREEN voor om sterk in te zoomen op de mensen. De medewerkers en de klanten.


Het gevoel van Victoria overbrengen
Het resultaat is een overzichtelijke website met een serie videoportretten van medewerkers en klanten van Victoria. De medewerkers leggen in alle eenvoud uit waarom ze doen wat ze doen. De klanten vertellen over hun bedrijf, de keuzes die ze maken en wat voor hun belangrijk is. Deze video’s spelen een belangrijke rol op de nieuwe website, ze brengen het gevoel en de merkbeleving van Victoria over.

 

Responsive webdesign
GREEN bouwde de website in het open source CMS Drupal. De site heeft een responsive design zodat de site zich automatisch aanpast aan de schermgrootte van pc’s, tablets en smartphones. Daarnaast is er een nieuwsbriefmodule en uiteraard ontbreken de social media buttons niet zodat informatie makkelijk gedeeld kan worden en er zo nog meer traffic naar de website komt.

Werk
Merkessentie | Logo | Website | Video interviews | Nieuwsbriefmodule

GREEN Communicatie