Klanten van Fullwood vertellen over hun ervaringen

T 073 503 94 70

De aanschaf van een melkstal of melkrobot is een forse investering voor melkveehouders. Bij zo’n belangrijke investering wil je niet alleen de verhalen van de verkoper horen, maar wil je weten wat collega melkveehouders met een Fullwood melkrobot of melkstal nu echt vinden van het product.

Fullwood bestaat 228 jaar en is al meer dan 70 jaar actief op het gebied van melkwinning en melkopslag. Fullwood is in deze markt een vooraanstaand merk. Veehouders kunnen in Nederland bij 10 dealers terecht voor de levering, installatie en service van Fullwood producten.

Video interviews van klanten
Agri communicatieadviesbureau GREEN helpt Fullwood in Nederland sinds 2009 met de PR. Vooral de introductie van de nieuwe melkrobot Merlin was in 2009 een groot succes. Maar wat doe je als er even geen nieuw product op de plank ligt? GREEN stelde voor om in te zetten op videoproducties. Laat tevreden Fullwood klanten zelf maar voor de camera vertellen hoe ze Fullwood en de dealer ervaren. Niet uniek, maar wel effectief.

GREEN nam zelf de camera ter hand. Als boerenzoon en communicatieadviseur van Fullwood ging Stef Beerens aan de slag. Hij filmde in totaal bij ongeveer 30 boerderijen verspreid over het hele land en monteerde het materiaal tot aansprekende videoreportages van 2 á 3 minuten. Bijkomend voordeel:  Stef kreeg intensief inzicht in de manier waarop boeren Fullwood ervaren en hoe ze over de dealers dachten. Met het terugkoppelen en verwerken van deze inzichten in de communicatieadviezen richting Fullwood snijdt het mes aan twee kanten. Over effectiviteit gesproken!

Werk
Video interviews | PR en persbeleid agrarische sector

GREEN Communicatie